Er worden meer jongens geboren dan meisjes. ongeveer 52% om 48% dus het scheelt niet veel. Men zegt dat dat komt omdat jongetjes vaker doodgaan voor ze volwassen zijn, althans in de oertijd. jongetjes zijn minder sterk en halen vaker gevaarlijke dingen uit. Op volwassen leeftijd zijn er dan evenveel. Behalve in China, waar jarenlang veel meer jongetjes dan meisjes zijn geboren, wegens de eenkindpolitiek. En die kleine keizertjes zijn nu volwassen en hebben amper keus uit meisjes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Altijd iets meer jongens althans in Nederland . Maar gaande weg zijn er toch meer vrouwen . Mannen leven gevaarlijker , gaan de oorlog in , rookten meer ( vroeger ) werkten zwaarder !?!? ( vroeger ) dat laatste is misschien ze werkten nog ongezonder . En mogelijk is het ook zo bedoeld oma's konden beter op de kleintjes letten dan opa's . Ps heel typisch vlak na een oorlog worden er extra jongens geboren !? Mogelijk door door de oorlog's stress ??? Vd vrouwen .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik snap nooit een reet van jouw antwoorden, altijd bij elkaar gegooide bijzinnen, halve hoofdzinnen.. Je zou eventueel ook iets aan je interpunctie kunnen doen. Na een zin behoort geen spatie.